Change

Life is too short, so it's Now or Never

الأحد، 11 ديسمبر 2016

it's hard ~

معدش فى عد تنازلى خلاص لان النهاية اوشكت
انا اشعر بالاستياء والحزن الشديد لان برغم انى افتكرت
انى قوية وهقدر اعدى الموضوع ده والقرار اللى قعدت شهور بجهز نفسي ليه
طلع صعب اويي عند النهاية
برغم انى عارفة ان ده الافضل والاحسن حالياً بس مش عارفة اوقف نفسي
ولا دموعى ولا اى حاجة
كنت مفكرة ان خلاص بقيت قوية وان عادي بالنسبة لى
بس مفتقدة كل حاجة
برغم انى حاسه انى مستعدة بس من الواضح ان مهما استعدينا
مش هنستعد لازم هنمر بأزمة المواجهه المفاجئة للموقف مهما كنا مستعدين
انا مرهقة مش قادره اعيط ومش قادره اعمل حاجة تانية
بس لازم اسيب
لازم افك ايدي وقبضتي
لازم اسيب الحاجة حتى لو عايزها ومقدرش اتخلى عنها
بفضل اقول لنفسي عادى لازم امر بده وهيعدي كل حاجة
هيعدي الوقت ده
هيعدي الشعور السئ ده
اللى مخلي الموضوع مضاعف انى عارفة ان اللى حواليا زعلانين برده
بس انا عارفة ان الوقت هيعدي اى حاجة هيشفي اى حاجة
بس المشكلة ان المرحلة لحد ما نبقي عادى انها تعدي
لانها متعبة ومرهقة جدااا
اسفة جدا ليهم ولنفسي
بس مش عايزه اعيط بكره
مش عارفة هعرف اتمالك مشاعري ودموعي ولا لأ
يارب هونها

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق