Change

Life is too short, so it's Now or Never

الأحد، 4 مارس 2012

جولة فى بلوجتى #1

الجولة كانت تشمل شهر نوفمبر 2010
ههههههههههه بعد مرورى ب 7 بوستات اللى اتكتبوا افى الشهر ده ..اقدراعمل تحليل نفسى هههههههههههه
عندى فراغ ..بس فعلا موضوع غريب ان الواحديرجع تانى يقرأ الحاجات اللى كاتبها زمان
فكرتني بايام زمان انا ممكن اكون نسيت التفاصيل دى ..بس هى فكرتنى بيها
^_^ ..
بدايتى كانت حلوة .. مش عارفة ايه اللى بهدل الدنيا دلوقتىبس هههههه
اختبار ذاكرتى والتحليل النفسى ليا 

24 نوفمبر, 2010

feelings 

اقدر اقول عن دى .. انى كنت اسرع فىا لكتابة للتعبير عما اشعر به والصراحة كانت الالفاظ والكلمات تساعدنى

والافضل اننى فى تلك الفترة كنت فعلا  ذاكرتى جيدة جدا .. ليس كالان ..:\

 

22 نوفمبر, 2010

Love is a punishment.. 

ده عنوان الاغنيةالرئيسية لمسلسل كنت اتفرجت عليه 

تقريبا كنت نسيتها :)) 

 

21 نوفمبر, 2010

dreams !!! 

ههههههه كنت مبدعة .. بس الحق يتقال

انى ارتحت اما خرجت الكلمتين اللى جوايا 

فى البداية استغربت انى اكون كتبت كده ههههه بس افتكرت الفترة دى فعلا 

وفعلا دى المشكلة اننا بنقابل ناس ممكن نكون عارفينهم قبلها 

بس برده برغم اننا بنبقى عارفين كده مش بنكلمهم 

غريب صح !؟

ممكن يكون وجودهم فى حياتنا هو مرورهم من جنبنا يوميا 

اكتر من انه ممكن يكون هيبقى اكتر من كده 

مجرد وجه تراه ليكون مألوفا لك وتصبح قادر ع استخراجه من وسط ملايين الوجوه الغير معروفة 

:) 

 

14 نوفمبر, 2010

Heart breaker

يمكن اكتر كلمتين عجبونى فى البوست ده 

  somehow they must know that heart is soo precious to give it to anyone that easy..
heart is a Castle waiting for a king or a Queen .... heart is not a motel ...anyone come stay the time they want & leave.at anytime ....
if u wanna ur heart be Good...save it for someone who deserve...
someone who will never breaks it..some one who will never hurt u...some one who cares ...
In the End if u treated ur heart well....it'll never hurt you ... :)..
i wish everyone get the happiness they are seeking ...:)

شكلى كنت متضايقة فعلا انا فاكرة الفترة دى كنت غاضبة على كل شئ الناس والبلد
:)) ..
ولتعرضى شخصيا الى حالتين فى نفس السنة  .. والاتنين زى بعض
اكترحاجة بكرهها ان ازى دول كرهونى فى نفسى
بجد الحال كان بقى وحش اوي اما يجيلك حد اصلا ولا تعرفه ولا بتشوفه ولا عمرك شوفته
ويجى يقولك نمرتك ونتصاحب ونتكلم ونتعرف* لم اكن اعرف ان يوجد كهؤلاءفى عالمنا * .. وحتى بعض استمرارك على مبادءك ورفضك لاشخاص زى دول
يستمروا فى المضايقة لشهور..برغم انى استمررت فى الرفض ولازلت على موقفى حتى الان
ويمكن ده من اكتر الاسباب اللى كرهتنى فى الكلية ..وكرهتنى فى التدريب ...
وكرهتنى فى نفسى ازاى انا ابقى محترمة نفسى ومبكلمش حد ولا ليا فى الكلام ده
ويجى ناس يعاملوك على انك حاجة تانية..
الصراحة دا جهل منهم لانهم مش عارفين تقدير الصواب من الخطأ
وان الشخص اللى قدامهم محترم ولالأ..
والاول ان اللى بيعملوه غلططططط
 من الاخر ممكن حالة الاكتئاب العامة ..يكون الصدمة فى الواقع الاليم اللى مش زى ما توقعت

14 نوفمبر, 2010

surprise !!!! 1st gift 

فكرتنى بالحاجات اللى انا شرياها من زمان لحد دلوقتى 

بتاعت الفارس المنتظر هههههههه 

 

 

11 نوفمبر, 2010

2010 

دى رسالة اكتئااااااب رسمى 

انا كده اتأكدت انى مش مكتئبة اصلا .. انا اصلا مش بحب فترة الصيف ودايما لازم فى الفترة دى لحد اخر السنة بتبقى الدنيا سودا ومضلمة كده ...

مش فاكرة امتى اخر مرة استمتعت بوقتى فعلا 

:(

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق