Change

Life is too short, so it's Now or Never

الأربعاء، 28 مايو 2014

الملل فى ابهى وازهى حلاته

الملل والزهق من كل شئ
الحمدلله ان اليوم على غير العادة ادركت تلك الحقيقة مبكرا
فهذا سيساعدنى ان اذهب للنوم مبكرا اليوم
الحمدلله
صباح اليوم الماضى لم استطع النوم على الاطلاق وظللت احلم احلام كنت اظنها حقيقة
نمت بلا غلق الواى فاى فى الموبايل
فرسايل الايميل قعدت ترن ترن ترن صحيت لقيت سؤال على السبرينج
فتحته وجاوبت عليه
المهم نمت وصحيت ع سؤال تانى
وتالت ورابع و5 و.... وكان فى حوار طويل اويي
وانا كنت فاكره كل ده حقيقة وللاسف طلع حلم
وكمان انتهى بسؤال او رسالة من شخص ما معرف بقى مش حد مش معرف
وقلت لا اما افوق ارد بقى ..وفوقت ومطلعش حقيقة هههههههههههههه 
كنت بنام 10 دقايق واصحى كل شوية
يعنى حتى فى الحلم كنت بنام واصحى
اللى خلانى صحيت دماغى فيها مسمار واجعنى هههههههههههههه
المهم مش فاهمه ونسيت الاسئلة بس كان حوار غريب
ولا يزال عم الانونوموس حتى ع السبرينج بيسألنى
انا مش متضايقة ..بس بيسأل مرة واحدة ف اليوم لييه ؟ :D
هههههههههههههههههههه
اسفة بهزر ..معلش اصل عندى فراغ :D
anyway ask as many question as u wish it's okay with me :D
هقوم انام بقى عشان اعود نفسى ع النوم المبكر وان اتخلص من وجه الباندا هذا :D

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق