Change

Life is too short, so it's Now or Never

الخميس، 6 مارس 2014

حلم 00

اول مرة من فترة احلم حلم من النوعية دى وفيه الاشخاص المداومين ع الظهور فى حلامى
يمكن عشان امبارح كنت بكلم اختى فى حتت الاحلام والاتصال عن بعد
وانى بعد فترة طويلة من استلام حااجات كتير ومعلومات كتيير
وكنت فاكره انى السبب فى الحوار ده
طلعت مجرد ريسيفر مش اكتر
بمعنى ان الشخص اللى فى احلامى هو اللى بيعبت المسجات دى
بس برده ممكن اكون كنت ببعت وانا مش واحدة بالى
بس الاكيد ان الشخص ده نفسه هو الوحيد اللى عارف المعلومة دى :D
على اى حال
انا من اول السنة اللى فاتت وحاولت بكل جهودى بعد استنزاف طاقتى وروحى على تلك الرسائل الهلامية
انا بصدق ف الموضوع ده ويمكن ناس كتير مبتصدقش فيه
وناس مش هتصدق الا لما تجربه
انك تعرف معلومات عن حد وحاجات بتحصله من قبل ما تعرف الحاجة دى على الحقيقة
غريبة صح !؟
مش غريبة هى محتاجة روح صافية ونقية وايمان عالى وساعتها يبقى الرادار جاهز لاستلام اى رسائل
بس دلوقتى انا بعيده تماما انى ردارى يعمل بشكل جيد
وخصوصا ان الحلم لم يحمل اى احداث تخص الشخص ده
الحلم كان حقيقى لدرجة انه كان بيمثل النهارده يعنى كان يوم الخميس
وانا كنت نايمة زى مانا كنت نايمة وصحيت اتفاجأت بالخبر
اللى هو انى اتخطبت للشخص اللى فى احلامى
ومش خطيبى الحالى !!
الموضوع كان مقلق بالنسبة لى فى الحلم برغم انى كنت فى حالة استعجاب رهيبة
ان ازاى اهلى وافقو وقروا الفاتحه
طب هو انا سبت خطيبى الاولانى امتى
طب وايه اللى حصل
كل الحلم كل ما احمله هو تساؤلات فى عقلى
وكالغبية كالعادة  لم استمتع باللحظة مثلما افعل فى احلامى افعل فى واقعى
لا استمتع بشئ فقط استمر فى التفكير الكثير
اللى بيتعبنى ويرهقنى انا فى الاخر
واللى استغربتله اكتر انى صاحيه بدرى اول حاجة
وتانى حاجة انى صاحيه فاكره الحلم كله !! 0-0
والاغرب ان مبعتولى رسالة على الواتس اب الصبح بتحمل حاجات قريبة من اللى عملته امبارح والحلم
بس للاسف معرفش الرسالة من مين !!!
مش عارفة احدد انا كنت مبسوطة ولا لأ
لانى كنت فى ميكس شعورى رهيب  مبسوطة بس خايفة
قلقانه ومتوترة بس كنت شاكرة لربنا  على ما اتذكر :D
مبسوطة طبعا لان عقلى فى الحلم رابط احداث الاحلام اللى فاتت كانها واقع
O.o ×.× weird sa7 !!

غريب جدا ان احلامى تمثل سلسلة من الاحداث جميلة ممكن تتعمل فيلم او قصة
والمؤسف ان احلامى عامله زى حياة موازية لانها غالبا بيبقى ملهاش اى علاقة بواقعى
غريب جدا انك تعرف حاجات عن شخص ومعلومات كتير وتتعرف عليه فى احلامك وممكن فى الواقع الشخص ده مجرد شخص مر بجانبك عدة مرات فى حياتك فى الواقع !!!

انا مبسوطة من بعد الحلم لسببين
- ان احلامى رجعت تبقى ليها معنى بعد فترة من احلام مملة وكلها افلام اكشن وضرب وعفاريت وهبل
-ان احلامى ممتعة جدا وبتسلينى اكتر من انى واقعيا شخص ممل وبتدينى فرصة ان امثل ادوار فى قصص بفكر اكتبها
:D
وانى صحيت اول مرة بدرى لوحدى دى لواحدها انجاز
وانى قلبى مرتاح كده وحاسه انى خفيفة :D
* اكيد عشان روحى كانت بتتجول ولسه مفردتش نفسها كويس جوايا ههههههه *

الفراغ ممكن يعمل اكتر من كده
يارب اشتغل يارب :D
الحمدلله على كل شئ ^^

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق