Change

Life is too short, so it's Now or Never

الثلاثاء، 11 مارس 2014

Tired~~ can't sleep

ااااااااه تعبت اويي من مذاكرة الاوتوكاد وشوية نظرى وكلام من هنا على هنا يااااااااه
بجد محتاجة وقت رهييب وشوية فرااغ عشان اتعلم حاجااااات كتييييييييير
بكره الزنقة
ربنا يستر بكره
مش فارق معايا ياخدونى ولا لأ
عشان لسه فى حاجات مخلصتهاش
:D
بس ارضاءا للضمير الواحد بيعمل اللى عليه
عشان ميبقاش مقصر
المشكلة انى احتمال كبير هبقى مش فايقة
ممكن اشرب قهوة بس خايفه القهوة تبوظلى دماغى ههههههههههههه
مش دايما بتيجى بنتيجة كويسه ساعات بفعل عكسى
او يمكن ساعتها كنت متوترة :D
يلا ان شاء الله خيير
وعلى اى حال اهى تجربة عشان اتعلم منها حاجات اكتر عشان الانترفيو القادم
ان شاء الله ^^
يااااااااااااااارب ^^
وانا فى درس اولريدى اتعلمته ..
انى مش لازم استنى يدونى فرصة كام يوم قبلها عشان اراجع
المفروض انى ابقى جاهزة
اول ذا تايم :D
النظام دى مينفعش معايا
بس على اى حال ان شاء الله عندي نوايا كويسه
انى اظبط نفسى وابقى جاهزة فى اى وقت لاى حاجة
انا كنت لسه فى اوائل مراحل التظبيط لنفسى ههههههههه
يلا ان شاء الله خيير
وامر المؤمن كله خير
الحمدلله على كل شئ ^_^

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق