Change

Life is too short, so it's Now or Never

السبت، 3 يناير 2015

اعععععععععععععععععع

كان نفسى ادخل بالجو الجميل والكلام الجميل والاحساس الجميل
والسنة الجديدة
بس انا حاليا عندى خليط من المشاعر السلبية والمقرفة اللى جتلى فجأة
وهى الصراحة ليها سبب علمى
لحد اما اخلص من الاحساس ده خلينى ساكته احسن
لانى قررت انى مش هكتب اى حاجة سلبية او اى حاجة كئيبة
-_-
هتمالك اعصابي ونفسى وذاتي
لان عندى احساس ممكن يغرق الكون هههههههههههههه
يارتنى كنت كتبت من يومين وانا ف مزاج معتدل
اشعر بالغضب والزهق  :@
يارب صبرني
يارب صبرني
يارب صبرني
قلت يمكن لما اكتب احس انى بقيت احسن
وشعوري يتحسن :\
هذا هو المعنى الحقيقى لكونك امرأة
لذا يجب عليكى ان تتحملي

انا لو قعدت  اصوت واشتكى وارغي كل ثانية مش هيطلع  ويكفى اللى جوايا
فاحسن حاجة لعلاج الحوار ده النوم
وعدم المعاتبه على اى كلام هقوله
لان بحق دا مش انا ف العادى هههههههههههههه
يارب


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق