Change

Life is too short, so it's Now or Never

الاثنين، 26 يناير 2015

الاسئلة وسنينها هههههه

من الواضح ان فى ناس مخلصة للى بيتابعوهم XD
نفسي اعرف بس مين اللى بيسألنى 
بجد سبحان من صبرك عارف حاجات من 5 سنين
ولسه فاكرها
انا الموضوع فعلاً كان لسه فى بالى قبلها الصبح والليلة اللى قبلها كنت بفكر
ازاى الحياة اتغيرت فى الفترة دى !!
ازاى كان فى مرحلة تغير ..الحمدلله على كل شئ 
المشكلة ان كل مرة اتسئل ببقى حاطه ف دماغى كلام اقوله
بس مباخدش بالى وبكتفى بالرد على السؤال
ان استغربت جدا واكتشفت ان سنيين كتير عدت يعنى بدأت المدونة من 2010
فى نفس الفترة بردو 
عشان افرغ طاقاتى واحباطاتى وافكارى ومخططاتى واى حاجة مضيقانى مفرحانى ايا كانت
عشان دى حاجة بتخلى الواحد يبقى مرتاح
بتظبط الشعور تلقائيا فالكتابة دى نعمة الحمدلله
بمناسبة السؤال ده 
فانا قلت اكتب عشان افضل فاكره وافتكر انى لازم اقول الكلمتين دول
وبالطبع لازم اشكر هذا المتابع الغير معرف
لان تقريبا مفيش غيره شاغل موقع سبرينج XD
لان هتبقى مشكلة لو اكتر من حد مش هقدر استوعبها !!
ووتقريبا الوحيد اللى هيبقى عارف  حقيقة الامر 
وده حاجة احب اعرفها برده 3:) ا

انا الصراحة نزلت الابليكشين بتاعتها مخصوص عشان ألحق اجاوب ع الاسئلة فى اقرب وقت
وهمسحها قريب على نص 2 كده عشان معنديش مساحة اصلا اهدرها عليها
  !!والموضوع متعب والمشوار رايح جاى على الموقع المهجور ده


  فحطيت امنية وحطيتلها ديدلاين  اللى هو هيبقى لحد 15\2 \15
فعلا  ودى احتمال تبقى أول امنية تتحقق السنة دى وتبقى بشره خير لكل الامانى اللى حطاها  لاخر العام
اذا انت اخترت انك تحققها 
بجد مش نفسي اتحبط ولا الامنية دى تتحبط
فيامن تسألنى ارجوك واطلب منك برفق
ان تعلمنى من انت ، عارفة ان بنسبة كبيرة مش شايف الكلام ده
بس بكتبه زيادة توكيد وتدريب لذاتى هقول ايه هههههههههههه
ع العموم دى حرية فى الاول والاخر  فكر براحتك لسه معاك وقت
بس انا قطعت عهود مع نفسي
انى مش هتعامل مع اشخاص غير معرفين وثانياً أنى هقلل من المواقع اللى بدخلها يعنى
هخف ايديا يعنى من هنا وهناك ومن كل مكان
لأن فى حااجت اهم هعملها
وعشان ابقى عملت اللى عليا ونبهت وحذرت هههههههه
والصراحة 5 سنين كتير انى اخد قرار بالاختفاء المفاجئ
وميهمنيش اعرف اى معلومات اكتر من الاسم  فبرجاء لا تحمل من الامر هماً كثيراً
ريحنى متخلنيش اشوف الكلمة بتاعت anonymous
دى عشان مملة اويي وانا مش عايزه دماغى تودى وتجيب ومش هوصل برده
وتعب وخلاص وهلك طاقات :| 
فلتشعر بالامان لاظهار نفسك
لان مش عندى رده فعل  رهيبة يعنى
هتبقى زى اتس اوكيه عادى
ده تقديرا ف الاخر للتعب والمعاناة
هو انا مكنتش عارفة عايزه اعرف ولا لأ
وعارفة ان الاحسن معرفش ، بس مش قادره اتجاهل الحوار يعنى
بس مش هرد بعد يوم 15 بجد ، لازم الانسان يتطور ويغير حياته
شكرا بجد سعدت باسئلتك دى حاجة
وتانى حاجة الانجليزى بتاعك مررررة يجنن ههههههه
وبعتذر عن الانجليزى بتاعى الاى كلام طبعا لظروف ما مستوايا متواضع جداً :$
اخر حاجة متقوليش مرة واحدة انت مين هاتها بالتدريج
لحسن اتصدم ههههههههههههههههه XD
بجد الموضوع ده هيريحينى جدا وهيخفف هم كبير عليا
وفى اعتقادى المتواضع هترتاح بردو 
بس ف الاول والاخر بجد ايا كان  اختيارك  هتقبله عادى ،ففكر جيداً بقى قبل ما تقرر  :)

اكتب لمن لا يرانى
انادى على من لا يسمعنى
بس اكيد الاحساس هيوصل
مهما كان :\

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق