Change

Life is too short, so it's Now or Never

الاثنين، 11 فبراير 2013

دريمززززز :\ جنان*4

ولانى فى الوقت الحالى بعمل Healing ^^
فسأستمر يوميا بالكتابة هنا حتى لو وضعت نقطة او صورة فقط ^^
من ايام قليلة شفت مشهد فى احدى المسلسلات ..مكنش جديد
زى ما اكون كنت فى المكان ده قبل كده او شفته قريب من فترة ..
ولانها مش من الحالات اللى اه انا شفت ده قبل كده ..لا الحالات اللى ابقى عارفة انى شفته والتوقيت اللى شفت فيه
اعتقد مر اسابيع ممكن اكتر من شهر من ساعه ما شفت المكان حقيقة
لانها حاجة من 2
يا اما كان حلم ..او انا كنت فى مكان شبيه ليه هنا
وانا حقيقى مش متذكرة انى رحت فى حته فى هذه الفترة
وبافتراض انه احد الاحلام ^^
لطالما احلامى تسبق يومنا وغالبا لم اكن اعيش بمصر على اى حال ^^
كما كانت احلامى دوما فى الخارج ورفرفت فى دول عدة
او ممكن تطلع فى الاخر نفس الدولة XD  ^^
بالامس كنت اتذكر حلم الطفولة
الحلم الذى اصبح ضبابيا الان ..
المشكلة انى مش فاكره التفاصيل بالظبط بس فاكره اللى كنت بقوله ساعتها
فى البيت وللناس
مجنونة من زمااااااااان XD ههههههههه
اتذكر اول حلم وهو حلمت بفتى *فتى احلامى بقى * هههههه اكبر منى باعوام ولكنها قليلة لا تتعدى ال5 قد تكون 3 او شئ
هذا ما اتذكره ..الشكل لا اتذكره
شخص لم اره فى حياتى
كنت فى ال3 من عمرى
ولا اتذكر ما حدث ولكننى اسميت هذا الفتى اسما ..
لا استطيع كتابته دايما كنت بحاول اكتب اسمه
محدش بيعرف يقول الاسم الا انا
وانا نفسى مش عارفة اكتبه  لان فى حروف مش فاهمه دى حروف ايه بالظبط
ك ولا ج ولا ايه هههههههه
ودوما كنت اقول عليه صديقى ..
ولما حد يزعلنى اقولهم بكره هيجى ...... وهنسافر فى حتت كتيير
زى هنلف العالم سوا ^^
قعدت اضحك ع نفسى ..بس اما قعدت اعيد الاسم فى دماغى 
ومن  واقع خبرتى الكورية ههههههه
الاسم يشبه الاسماء الكورية
بواقع ان الج بتتنطق ك فى بعض الممواضع
واتوصلت لكل هذه الافكار بعد اما قعدت تابعت كام فيديو عن الاسلام فى كوريا
عجبنى الموضوع اوى وتحمست جدا للسفر هناك
فطبعا الافكار الجهنمية ..ركبت كل اقطع البازل *احلامى * مع الحلم الجديد
اللى هو واقعى بقى
 اللى عجبنى ههههههههههه انى بتكلم كورى من زمان ..ولا يمكن يكون يابانى
بس هو لغة غريبة
اديلو اكتر انو كورى لان فى حروف كتيير مش زى مابتسمعها ..يعنى ال تسمعه ب بيبقى فى الحقيقة م بس بينطقوها بطريقة تخلى الواحد يحس انها ب ..واللى تسمعه ش بيبقى جيه واللى تسمعه ك بيبقى اصلا ج
هههههههههههههههههه
بعيدا عن كل التداخلات دى والتأليف ده والتخيلات الرهيبة وتحليل منطقى الصراحة XD
بس حتى لو مش حقيقة ..انا سعدت جدا بالتركيبة دى ^^
وحلم المكان ممكن يتحقق باى طريقة
الفكرة  والمهم هو انى حطيت فى لسته الحاجات اللى عايزه اعملها ف حياتى ..تم اضافة حلم جديد بنجاح
خاص بكوريا ............. ليس مجرد سفر


هو ده المكان اللى شفته ..ممكن يكون فى بلد تانى ..بس يا سلام لو فى كوريا نفسها هههههههههه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق