Change

Life is too short, so it's Now or Never

الثلاثاء، 12 مارس 2013

النتيجة :|

ايام قليلة .. وممكن ساعات .. لا ادرى
لم اكن اشعر باى شئ حيال النتيجة .. لست بخائفة او قلقة
لم اكن اشعر باى شعور سيئ او اسود تجاهها !!!
اعلم اننى لا اذاكر .. وعندما اذاكر فانى اذاكر متأخرة فى اليوم قبل الامتحان
واعلم ما الذى فعلته بالظبط فى الامتحان
اعلم ان درجاتى سيئة فى الميدترم ..النصف او اقل من النصف بدرجة
والبعض عديت وقربت من الدرجة النهائية ..
وده انعكس فى الفاينال ..اللى جبت درجات وحشةفيه .. كنت فاهمه كويس وذاكرت وكنت فاكره حاجات كتيير
وفاهمه احسن من اى مرة فى حياتى وداخله الامتحان ولو ان الامتحان مشملش كل الجزئيات اللى كنت اتمنى
انها تيجى عشان ابين انى والله مذاكرة وعارفة الحاجات دى كلها ومذاكراها كويس
لكن دايما لازم يتعكنن ع الواحد وخلاص
والمادة اللى جبت درجة عالية فيها ..امتحاننها كان زبالة وسؤالين ونصف ع حاجة من السنة اللى فاتت
كنت قلت للعيال يفكرونى بيها ع السريع قبل الامتحان ونسيوا
انا عارفة ان ده قدرى سواء مهما عملت مش هيفرق هجيب نفس الدرجات
لانى مش بحل فى امتحانيين متتالين كويس وانا مش معترضة لانى من زمان مش همى ع التقديرات والكلام ده
بس بقى وكنت عادية ومش قلقانة وعادى بس لازم بردو يجى حد يقولك حاجة يعكنن ع الواحد السلام بتاعه
اشاعات كالعادة وانا اصلا الكلام ده بيضايقنى ..كل سنة يقولوا نفس الحاجة
زى يوتروا الواحد وخلاص ..انا هشيل انا هسقط ..انا محلتش ..انا... والكلام الغبى ده كله
:@:@:@
ودرجات المادة كذا وحشة اوي ..ناس كتيير شايله المادة الفلانية
النتيجة مطلعتش عرفتوا منين ولا افتاء وخلاص
ولا احنا فنانيين فى العكننة ع نفسنا ونقرف نفسنا وخلاص
ونقعد نعيش فى حالات ضيق وخنقة
ولما منلاقيش حاجة مزعلانا او مضايقانا ندور ع اللى يزعلنا ويضايقنا
:\\ 
.. فاتضاييقت بقى  والصراحة مش عارفة اخرج من الوضع الحرج
دماغى صدعت من التفكير فى اللى فات
هبقى ابص على منحنى الاداء فى امتحانات الفاينال ..
يمكن يطمن قلبى شوية ولو انه خلاص
انا مؤمنة جداااااااااااااا انها هتعدى ع خير 
ربنا يستر وان شاء الله خير
انا واثقة فى كده ^^

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق