Change

Life is too short, so it's Now or Never

الثلاثاء، 8 مايو 2012

قرار .....

المهم بعد حوار انى حددت وقتى ع النت
اول يوم قعدت 4 ساعات
تانى يوم قعدت 3 ونصف
النهارده اللى هو اصبح امبارح
بتاع 4 ساعات برده
المشكلة انى بقضى وقت كتيير فى الكتابة
واللى بيعطلنى لو حد بيكلمنى
او بقوم وبقعد كتيير فمش ببقى مركزة فى حاجة
على العموم انا هقلل وقتى من هنا ورايح
هو فى الاول هاخد وقت وبعدين هنتظم
وهرجع زى ماكنت بعمل زمان وده كان الاحسن ليا فعلا
:)
-------------------------------------------------------
بقالى سنيين بفكر فى مشروع التخرج وكنت بفكر اختار ايه
لحد السنة اللى فاتت كان كل اللى فى دماغى
طرق ومطارات - مانجمنت
وبعدين واحدة صحبتى اتخرجت اكبر منى ..كانت واخده استيل
ودخل دماغى اوي
وبعدين قلت بما انى بثق فى الاشارات والدلائل
قلت اما افتح كتاب دليل الطالب عشان انا من ساعة ماقررت ادخل مدنى كنت مختارة
كل المواد الاختيارى من قبل مادخل مدنى اصلا
بس المهم بقى
لقيت نفسى مختارة نفس ال3 حاجات
طرق ومطارات - منشاءات معدنية وكنت معلمه عليها اكتر حاجة هههههه
المهم انا بقى نسيت الطرق والمطارات وخرجتها من حساباتى
وبعدين بفكر فى المانج بما نى انسانة كسولة الى حد ما
هيبقى احسن وخفيف عليا ..
وعجبنى فى الاستيل انه بيبقى العدد قليل ..
انا المشكلة خايفة من التقدير ومدخلش حد من المشروعين دول لان دول بجد
يعنى المادتين اللى قبلتهم من ساعة مادخلت مدنى
:\\ .. محتاجة ابقى اسأل فى الموضوع ده
واشوف هضطر ابذل مجهود اكتر ولا افضل يعنى زى مانا
هههههههههه
بس انا مؤمنة ان سواء كده او كده
هروح المناسب ليا ..
زى ماكنت قلت لااااا انا عمرى مادخل منشاءات معدنية دى .ده زماان
ههههه لا ملهاش مستقبل ولا شغل
بس كنت معلمة عليها فى اختياراتى هههههههه
انا متفاءلة .. ممكن تكون دى .
او مانجمنت ..
ميلى للاتنين 50-50 :) .
وربنا يسهل

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق